trött



idag mina fränder har luften sugits ur mig. är så trött o mina halsmandlar är äckliga!

var upp på fridhemsplan en snabbis o handlade tvättmedel o situation stockholm. jag stödjer verkligen dom som kämpar emot sina drogprolem.
och tvättmedel har jag hur mkt som helst av! undra om ja samlar på de?
så nu sitter vi här, jag och arvid på sofflocket. han småleker/tar på en mjuk liten bok med små djur på som han fått av farmor.
lillen. kollar på mamma o hennes ansiktsuttryck. är jag glad blir han oxå glad. tänk att dom är så känsliga för olika sinnesstämmningar dom små!!

 coooooooool dress!!

ibland vägrar han att t bröstet o gallskriker. då duger bara flaskan. men på natten kräver han det för en fin sömn!! det här är nått han just börjat med. bestämd liten herre!

 lilla kusinen. 4.1 kilo. stor bebbe!!! sötnos!

Kommentarer
Postat av: missgranby

grattis till kusinen! hälsa det!

2008-10-02 @ 14:37:26
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Siw

OJ! vilken bamsing.

Och sötaste bagheera killen. Puss, puss

2008-10-02 @ 17:25:58
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis till kussen jag instämmer!



värsta snyggingdressen jöh :D



plus, jag behöver kulörtvätt. gimme. nää skoja, ska gå och köpa. när ni komma och hälsa på ja? ska messa dig snart. så jäla trött ba, massa att ta igen. sömn asså.



pussen och kärlek till er där borta *

2008-10-02 @ 19:36:02
Postat av: Mon

Heheh, snyggJoel med ciggaren! Visst är det från kräftskivan? Mysigt med elden! Har du inga fina kort på dig o mig då? Skulle vilja se!! :-p Och Arvid är frän i sin bagheeradress! vidar hade en nice pumadress som han nu har växt ur. vit o brunsvart, sjukt fin. använts flitigt sedan julen 07, o inge sliten alls, bra quality på dem där grejjerna! pöss hej

2008-10-02 @ 20:21:34
URL: http://eternal060606.blogg.se/
Postat av: Mon

lurd. du kan ju lägga till mig på msn [email protected] för visst har du msn? annars kan du ju bara blogga dem, eller skicka dem via mailen, your choice!! :-)

2008-10-02 @ 22:01:13
Postat av: Fru SGS

Jäklar vilken söt dress. VILL HA! Antar att den såklart inte går att få tag på.

2008-10-02 @ 22:13:07
URL: http://guldbrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0