asians

joel har sjungit på en låt till frukost. den går nått sånt här: We have to do we have to do we have to love the asians!
 på ball
ha ha. inspirationen är nog wyclef jean. njanja nja.

har ni lyssnat på låten jag skrev om? säg till när ni gjort o vad ni tyckte. gör d nu siwa! jag har ännu inte lärt mig lägga in videos. typiskt mig. förövrigt är jag sjukt oteknisk. datorer, apparater, ikea möbler. you name it!

joel har fyllt på diskmaskinen. jag ser härifrån att glasen ligger ner. undra hur det blir??
då städning nalkas brukar han för bästa resultat lägga tomma burkar, flaskor etc. i kylskåpet.

jag ser en kanin utanför mitt fönster. solen lyser. och det är sant!

 smakar lite morot. sisådär gott

 fotogenik!

 kusinerna! lukas och arvid

 linda på besök

 bus
en!

Kommentarer
Postat av: Siw

Åh vindöga, gullesnuppen då! Vad stor han blir bredvid lilla kusinen, oj oj oj vad det går fort.

Det blir nog bra med glasen, men dom tomma förpackningarna kanske han borde gå ut med? :-)

Har skuttsat mamma runt på mataffärer nu (hemköp, konsum, ica & lidl, så skåpen är fulla, fick en fin, fin lykta av henne.

Klart det dyker upp en prins till mig så småning om.

Puss, puss

2008-10-18 @ 11:58:18
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Mon

Så fin lille Arvid är! Han växer o växer, börjar bli stor kille :-)

2008-10-18 @ 14:46:47
Postat av: hanna

Gos kort!

Men vad har hon på ögonen? Min första tanke var(vilket såklart inte lär vara haha) mini mini strumor fuult

2008-10-18 @ 19:53:23
Postat av: hanna

strumpor ska de va :-D

2008-10-18 @ 19:54:05
Postat av: Yllevanten

haha strumpor haha vad sött nää min tanke var tandkräm, hade jag rätt? eller Hanna? =) i vilket fall såg hon ut att ha det väldigt trevligt!

iaf guh va gölli vinnögd lillen hihi.

och guh vad mysigt ni hadere på ballen!

nu ska jag läsa Maria Gripe Skuggornas barn, har ju redan läst Tordyveln och Agnes cecilia. 3 trappor upp med hiss bli näst på tur. hade velat ha resten å men tror de ä i svall tusan. typ skuggan över stenbänken. nåväl bla bla.

tusan imorrn ere söndag igen. helgen ba skenar iväg...

pussågonatt på er.

2008-10-18 @ 22:40:32
Postat av: Anonym

haha inte strumpor inte! nå papper tror jag. hahaha

ylvis. ku du läser alla gamla godingar. gud vad längesen ju!!! helgen galopperar du!

2008-10-18 @ 22:48:05
Postat av: Lisa

men gooosiga kort!!! huga då!



hahahaaaaaaaaaaaa hanna jag dog av skratt, små små strumpor??? va i helvete hahah.



ylva,

hihi dessa gamla böcker! mysigt:) är dom bra nu förtiden?

2008-10-19 @ 07:38:39
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0