mendez


3e dagen jag har en låt på hjärnan. det är dj mendez med låten adrenalin.
nästan lika irriterande som att komma en varm sommardag med arvid i sin vagn liggandes i skugga. och förbi cyklar en bitter kvinna och säger elakt - borde han inte ha mössa också!!!! WHAAAT!!

har jag sagt att rufus skapar sig en egen värld? han skapar matsituationer. springer framför våra ben fort och försöker att få påfyllnad i skålen. han är söt han.

ge mig mer mat!



Behöver ingen mössa i sommar vagnens härliga skugga


Kommentarer
Postat av: missgranby

lillgubben! vi saknar honom! niklas säger det flera gånger. han vill vara barnvakt säger han. o att han verkligen gillar arvid., hihi!



hata surkärringar!

2008-09-18 @ 19:24:26
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Mon

Men vilka gobitar! Hur går det med songonen då? Några framsteg?

2008-09-18 @ 19:44:26
URL: http://eternal060606.blogg.se/
Postat av: M

Wow! Inte illa pinkat du! Oj, oj!

2008-09-18 @ 20:06:46
Postat av: Siw

Åhhh sötaste Arvid!!!! Är han nöjd att ligga på mage nu?

Skit i surkärringar, dom mår dåligt.

PUSS; PUSS

2008-09-18 @ 20:35:27
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Mon

Alltså vad fin Rufus var, riktigt snygg, silver tabby väl? Och strunta i cykelpajasen! Guuuu, vad irriterande! Såna borde man springa efter o putta omkull från cykeln! Finns många cykelpajaser, dem tror dem är snabba o kommer undan bara för att dem cyklar. Vet endel som råkat i luven med såna. Det är ju inte bra för dem små att bli för varma, klart han inte skulle ha ngn mössa i vagnens skugga! Nu blir jag arg! Hahahhaaah

2008-09-18 @ 22:07:00
Postat av: Siw

Säg nästa gång -Cykla vidare du. Också ler du stort.

2008-09-18 @ 22:30:13
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja rufus är silver tabby om jag minns rätt. fin kisse. o jag skrek vaaa högt efter kärringen men hon cyklade vidare o var pissed. ja ringde joel för att avreagera mig!

2008-09-19 @ 13:45:47
Postat av: M

Silver tabbysar är grymma! Bra att du skrek efter na lite. huaaa. Hahah, alltid ringer man till karln o avreagerar sig :-D

2008-09-19 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0