pimpad

jag har blivit pimpad av joel

jag är en liten petit afroamerican tjej som är född i nån halvtaskig förort. mina föräldrar döpte mig till mosquito. så stötte jag på joel (a.k.a, har han inte kommit på ännu), och vips så blev jag stormförälskad.
Nu ligger min man, nyvaken i sin säng och ropar på mig
- Moohito, get yo as ove here and bring me some doe!

om du har ett äpple vill du dela det med mig, i en äppel melodii, eller vill du ha ditt goda äpple för dig själv, å inte få nån melodiii?

så drar en ny vecka igång. hoppas den innehåller något utav spänning eller glädje. hoppas även era veckor blir vad ni hoppats på. om inte är det bara att försöka igen och hålla en tumme.

några diana uttryck: (som är rumsrena hehe)
skojjare
bengalo

bra ord tycker jag!

många familjer har en fin gemenskap. det jag känner binder ihop våran familj är nog att dom flesta av oss gillar snuskig humor! o då menar jag grov. alltid något tycker jag !

ett gott skratt förlänger livet.



min älskling!!!

Kommentarer
Postat av: Fatima

ÅÅÅÅÅÅÅ mer bilder Han är såååå fin =D

2008-09-28 @ 19:43:55
Postat av: Siwa

Ja a hur det är, oxå Diana favvo utryck :-)

Min vecka ska bli JÄTTE bra, ska söka annat jobb i morgon, håll tummen HÅÅÅÅRT!

Sötaste Arvid, jag tjyvade kortet. Puss, puss.

2008-09-28 @ 19:58:12
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Anonym

fatima, har du bytt lösen eller nått. eller är d blogg uppehåll?

2008-09-28 @ 20:44:19
Postat av: Mon

Sötnos!!

2008-09-28 @ 23:04:36
Postat av: Lisa

Hugaa fin!!

2008-09-29 @ 18:48:11
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Siw

MEN! Jag trodde du skulle blogga nåt om promenadkikningen i dag, hmm nä hä. kraaaam

2008-09-29 @ 22:26:16
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0