valborg


 god kväll valborgsmässeaftonsfirare!

jag o avve har kommit hem från en trevlig kväll med grillning och vin. vi har varit hemma hos joels jobbkompis henke. mitt i stan på husets tillhörande stoora terass! mkt härligt! lille arvid fick mycket uppmärksamhet och var så glad! sedan blev han trötter. men nyfiken som han är var det nästan omöjligt att få honom o somna där i sin vagn! hur kul är det med allt stoj o folk!?
skönaste sömnen får han hemma i sin säng med klassisk (monicas) musik i bakrunden.
joel stannar kvar o kör en liten utgång med de andra!
ja ni ser man kan gå ut utan sin partner och utan sitt barn oxå! det ni!

ja iaf. fick jag reda på en väldigt tråkig sak. min jobbarkompis dotter på 2.5 år har fått canser. hon har 50 procents chans att överleva.
det började i benet och spred sig sedan!
 men vem tror att ens lilla flicka har fått canser? självklart tror man att det onda i benet är någonting annat. ..
så jobbigt att höra. kan inte ens tänka mig hur det känns för dom just nu. vill knappt....

nu ska jag filosofera vidare här. kanske klura på mina lyxproblem? vilka knästrumpor ska jag ha på mig imorgon??

puss på er.

ta hand om varandra. åk till bombay

Kommentarer
Postat av: Siwa

Usch vad tråkigt med den lilla flickan, hoppas hon klarar sig.



Kul med terrasparty, nu sticker jag till jobbet.

Puss, puss

2009-05-01 @ 08:47:21
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: h

ja inte kul att höra om lill tjejen men hoppas på det bästa får vi göra.



utan lyxproblem klarar man sig inte. man måste tänka på såna saker med :)



ser la inc. vill ha en stor tattoo men d blir nog inget. vill hellre lägga pengar på ngt annat nu i sommar.



ska vi göra en ihop?

puss miss u och tänker på dig.

be strong but cry sometimes

2009-05-01 @ 11:09:23
Postat av: hanna

usch och fy..ja som du säger man kan inte och vill inte tänka sig vad fruktansvärt det måste vara..Det måste ju bara gå bra för den lille! Det tror vi på!



kram

2009-05-01 @ 14:13:54
Postat av: Lotta W

Just ja! Jag funderade på om det var dit ni skulle åka också. Vi kommer nog att åka om varandra precis. Vi är där 7-11 juni. Synd, det hade varit coolt att ses där :D

2009-05-02 @ 11:10:47
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Monica

Skoj att Arvid gillar skivan o att ni använder den! Den är kanon! Använde den på min klass som jag följer då jag hade massage med dem. Vidar lyssnar på den varje kväll fortfarande, varvat med den andra som du oxå fick va?



Och självklart kan man gå ut utan sin partner o utan sitt barn. Synd för de som känner att de inte kan det.



Usch, vad hemskt med flickebarnet... Fy fan, ungefär i samma ålder som Vidar. Hoppas allt går väl!

2009-05-02 @ 22:28:18
Postat av: Lisa

Jag hatar den förbannade sjukdomen :(



Jag såg mor din igår på hemköp :D

2009-05-03 @ 08:38:54
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Yllevanten

men fi fäen :( stackars så inni Norden.

kul i torsdags! synd ni måste gå, men vi festa annan dag iste.

igår hände det grejor minsann!

puss o hörs snart

2009-05-04 @ 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0