bomba

arvid är på dagis. från 9-15. 3e dagen själv!
han blev lite ledsen då jag gick imorse. men jag gjorde ett snabbt avsked och vet att han tycker det är jätte skoj på dagis! skönt att han får busa av sig. äta bra mat och lära sig samspelet mellan barn. haha. ja tex att dela på leksaker mm.
jag och en mamma till ett annat barn på dagiset tog en fika imorse och snackade. jätte trevlig.  och i porten bredvid oss bor en annan pojke på samma avdelning. han heter Akilles. så arvid o akilles brukar leka här på innergården. skoj skoj!

ja en hel vecka ledig då innan jag börjar jobba igen. härligt! ska bara ta det lugnt. småstäda o florera på stan. kanske unna mig en fika. lite trist då jag är urfattig, men men. jag klarar mig alltid!

nu ska jag äta min äggmacka o tacka gud för den fina maten!!

hola hola om ni svänger förbi!

jo just. vad är det med småpojkar och diverse fordon? arvid älskar bilar bussar, traktorer, lastbilar, lyftkran. han säger biil o traktor hela tiden! hahaha


Kommentarer
Postat av: granby

han är så söt! såg superfin bild på honom i facebook, ylvas bild.

skönt att det går bra med dagis :) lillisen! synd jag inte fick träffa honom alls andra gången jag var hemma :( LÄnge sen jag såg honom nu. Puss

2009-08-24 @ 21:38:22
Postat av: Siw

Sötungen! Bappbil & kraktor sa Fredrik när kan va liten. Njuuut av egen tid nu!

Kram

2009-08-24 @ 22:43:11
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: granby

när bloggar du igen?

2009-09-12 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0