grooovie!

är lite småförkyld. har endock varit med linda till stads missionen i gröndal. fyndade fint till arvid. sedan buffe och på eftermiddagen babysim. så nu är jag ganska så slut. jo även hemmasysslor som var dag kräver.

arvids sömn börjar bli bättre! i natt sov han 6.5 timmar i sträck. åt lite o somnade om i nån timme till!!! ojojoj vad skönt! hoppas d håller i sig. för hans o vårans skull.

soligt värre idag. tänker på sommaren. så skönt. får då även en gnutta jobb ångest. inte tänka så nu lotta. ta det sen.

så nu har jag fått dagens egotripp!!!

en kille på joels jobb sa häromdagen att tjejer är egenkära. tror inte att det var en komplimang!
men det stämmer nog tyvärr....

tjatja everybody.

dont forget to grooove

  kan ni hitta mig??

Kommentarer
Postat av: missgranby

haha den bilden tog jag :p mkt rolig. jag ser dig :p



bli frisk innan ja kommer. eller ska ja bädda ner dig och ge dig tämpen?

2009-02-09 @ 23:34:28
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: hanna

jag ser dig..you can never hide from me..i will always find you..dont you ever forget that!



haha psyko varning

2009-02-10 @ 10:48:49
Postat av: Siwa

I SEE YOUUUUU

2009-02-10 @ 23:34:56
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0