LIDL

idag är jag rackarns trött! gick o la mig åtta igår m arvan! ojoj. det har nog aldrig hänt ser ni. halsen är lite ond så jag därav trötter. tror jag iaf.

idag har vi varit på mamma och barn gym med annan mor o hennes dotter från mamma gruppen. det var skoj. men arvid är för stor,gammal och rörlig för sådant. mödrarna gympar o barnen ligger på golvet. eller som i arvids fall kryper omkring. inte den bästa kombinationen. så ja, bara att lägga ner.
jag får gå till gym då joeln kommit hem. ska inhandla träningskort först. mitt sats kort används ju inte direkt. och nyöppnade friskis o svettis ligger precis bara över gatan där vi bor. nice nice. very close. u no my friend?

jahapp. så imorgon beger vi oss till LIDL för billig köttfärs till storkok. sedan för att kolla ut ny barnvagn som ska inhandlas. behöver en smidigare sitttvagn.  vi siktar på en teutonia spirit s3, vad tror ni om en sån?

jag kollar på hus och blir sugen. men ack så dyrt. hmmm. ja eller stor lägenhet i stan. men ACK så dyrt. bara å vända på slantarna.

nu ska jag borsta tänderna o kolla till halsmandlarna. är dom fortfarande stora, röda o allmänt äckliga?

kom till opa koooooom!


Kommentarer
Postat av: Siwa

Åhhhhhh miss youuuuu sooooo, är så fattig nu annars har jag kommit BUMS! Ni är vackrast i hela världen.



Ja men nästa får väl heta Valter då fniss

Ska också boppa tänder nu.

PUSS, PUSS

2009-02-03 @ 23:59:19
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Lotta W

I Sundsvall är husen billigare ;) Hoppas du känner dig bättre snart! Kram

2009-02-04 @ 22:12:48
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: hanna

ja precis..koooom till sundsvall..haha

Längtar tills du kommer och hälsar på iaf! Så skoj!

2009-02-05 @ 09:14:24
Postat av: hanna

vad härlig Arvid är på bilden! huga stor killen!

2009-02-05 @ 09:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0