hej

 
hopp!

idag ska jag och arvid på ettårs kalas!! blir skoj. har köpt en liten klänning till valentina som fyller.
igår var vi på öppna föskolan sen shopping med linda.
arvid vill ta på de andra barnen och förstår inte alltid att dom är ömtåliga små varelser.. så jag får passa på honom hela tiden och säga klappa fint. vad ska man göra. han lär sig nog tids nog. och ibland ska han mysa på dom. lägger ned huvudet emot barnen. haha. klättra upp på de andra vuxna är också roligt!
    ja sedan begav vi oss till söder. käkade kycklingtallrik. sen shoppade jag ett par ljusa korta jeans på Gina. provade ett par slitna med hål i oxå. då jag böjde mig så sprack det till där det slitna var, vilket var över knät.  så går det ju inte o ha. jag  sätter mig ju på huk jämt!!
och en bikini från hm blev det!nice

ibland är inte sexigt nog

självklart ska man få vara ytlig ibland o gud vet det är jag allt ! tror vi behöver det också. bara man är väldigt medveten och glad över att kunna bo i ett land som sverige som tillåter oss att vara ytliga!! det skulle jag aldrig vilja byta ut.
såg en dokumentär i går om nordkorea, helt jä... sjukt land.
och i helgen en dokumentär om talibanerna i afganistan. lika tokigt där!!
intressant. man blir illa berörd kan jag lova
tvn är utkastad och då vi väl kollar på något är det nån dokumentär på datorn. så har jag börjat läsa shantaram. en lång, bra och verklig bok.
ja mitt liv känns gött!
sålla i skiten som jag ser det.
läste vecko revyn i badet igår som jag fick av maria. o gud, glad jag inte är 17 och blir järntvättad av sånt skit!

nu ska jag vila förmiddag innan kalaset!!

big pimpin på er!

Kommentarer
Postat av: hille

jaa ibland måste man få vara ytlig. kolla bara min nya sexiga bild i min blogg he he he. aså vadå snart är man rynkig och fet och gammal! och sexig är bara ett minne blott.



love U pussssss, take care /H

2009-05-05 @ 20:43:30
Postat av: Yllevanten

haha yeah.

2009-05-06 @ 08:26:08
Postat av: Lisa

Jag är sjukt ytlig! Men inte alltid, har även overkliga FUL-dagar! hahah

2009-05-07 @ 21:23:33
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Anonym

lisen jag behöver ditt lösen igen!

2009-05-12 @ 09:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0