nju jiiivlar

vi har haft en mysig kväll på balkongen.
imorgon är karln ledig så det bli städ o mys. svärpäronen kommer på fredag kväll. skoj.
underbart med inglasad balkong. sommaren blir såå mycket längre!
och om en vecka är vi i barcelona. blir skönt. varmt kan jag tro. har varit där en gång förut. riktigt bra stan där då vettni. men då var det med kompisar på strippklubb. idag är det mer familjevänliga utflyktsmål som gäller. hehehhe. (nu lät det som d var det enda vi gjorde där)
ps min spotify lista har utökats ännu mer. den är bäst. bara så ni vet det.
rage against  och dj shadow. old gooodies. mm mm mm kom o lyssna!!




den här var ju så fin bilden.
lillen har gungat idag. blev ledsen då gungturen var slut. huga. och draperi har han fått på sitt rum. igår köpte jag skor till han. små dojjer var det. skumma att gå i.

min klåda är ju borta, men jag misstänker den kom av målarfärg. ikväll då jag målade lite dök det upp små prickar  igen. jammarns jammarns!!!

vi vill fjällfiska i sommar!!! sjuuukt nice. naturligt

sova gott njuuu my friends

Kommentarer
Postat av: hanna

fjällfiska ska n göra låter grymt ju! :-)

2009-05-21 @ 07:37:25
Postat av: granby

tänk att ja fiska rätt mkt som yngre :p

det var nice. man kanske ska ta tag i det igen!

2009-05-21 @ 18:01:36
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Siwa

Åhhh vad mysigt med fjällfiske!

"Skrattar högt" -Fiskat rätt mycket när jag va yngre.

Ni ÄR ju unga, tokfior!

kram

2009-05-21 @ 23:42:41
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0