happy face.


det kommer bli great här hemma då det är klart. ja kan känna det i kroppen. finnemang säger jag bara!

myskväll med bad m lillen. han tvättade mitt hår. och sina egna öron. stoppa in lillfingret i örat, o sen ner i vattnet. riktigt rent ska det vara!
vår nya soffa (billiga!!) blev hur bra som helst. och så skön! bordet likaså. har även lyckats köpa en grym tavla. stor med snygg ram! blocket är fan kungen!
nu fattas innerväggarn glasdörrar, fönster till dom. lite färg och tapeter. stukaturer till golv, tak. och nytt vardagsrumsgolv! sen ni.

1 maj åker joels familj och vi till alcudia en vecka. all inclusive, egna rum. nice. längtar!

hoppas jag får ledigt under jul. annars suger det! och det vill det inte.

tänker på min vän. när något strular i livet följs det oftas åt av annat strul. det räcker inte bara med en sak. om jag var där skulle ja ta hand om dig.

nu ska jag leka pockemon o diggitalmonsters. sen ska jag gå till stans bästa loppis! föreningens soprum!! hoppas på fina fynd. kanske till o med ni kan få er nått snyggt då vi ses!!

glöm inte klackarna i taket stollar!





Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Hola! jävlar i mig Alcudia!! lyx säger jag bara :D härligt!!



Fota när rummet är klart!



Kram!

2009-11-05 @ 20:46:04
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Siwa

Lite före och sen efter bilder kanske???

2009-11-06 @ 23:41:07
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: hanna

Du är bäst! vad skulle man göra utan sin lotta :-)

2009-11-07 @ 10:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0