jimmer


ja här hemma är renoveringe igång. en vägg har rivits. tapet likaså, spacklats. målats. jag har problem med att få taket jämt men jag får köra hela skiten igen så torde det bli bra!!!
ganska påfrestande sånt här.
har sålt soffan på blocket o lite stolar o små saker. har hittat en ny mindre som vi hämtar imorgon.
mkt att trixa med.

börja jobba 3. vill inte idag. trött tjej. kunde inte sova igår. tänkte på marsipan hela natten.

var på utvecklingsamtal på dagis i går.
arvid är en glad kille, förstår allt o pratar mkt. men lite väl ivrig. har svårt att vänta på sin tur och ska ha koll på allt och alla i sin omgivning. väldigt nyfiken!
så det blir till att lära ut tålamod till pojken och att ta det lite lugnt ibland.
han bör även vänja sig vid att vara för sig själv ibland. inte bli buren då mat ska lagas etc. detta gäller spec. med joel. han "cravar" joel precis hela tiden. kan tyckas gulligt men i längden blir det jobbigt.

inte lätt med barnuppfostran inte. är det en period eller är det vi som gör "fel"?
svåra saker sånt.
på min tid som barn (haha)var det mer praktiskt. mamma lagar mat så då får du sitta där i spjälsängen och leka för dig själv!
nu ska det stimuleras hit o dit o joxas.
bra visserligen men kanske inte ta allt till en överdrift.
jag vette fan.

nu till tvättstugan. skoj skoj!

Kommentarer
Postat av: helena

varför sålt soffan? hur många gr har ni bytt möbler nu? HAHA: jag ville ha soffan!!!!



hoppas det blir fint, men det blir det för du/ni är så duktiga. kram

2009-11-03 @ 22:23:10
Postat av: Siwa

Det är perioder, håll ut. Puss, puss. Klart du får ledigt va?

2009-11-06 @ 23:40:02
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0