ska man ha en 160säng kanske. eller en var?

smack så var jag 1100kr fattigare. kattfan ha gått o fått nått skit uppåt öga sitt! o det är inte gratis hos veterinären.

joel förstör min julmust och chips kväll. släcker lampan bäst som jag mumsar i mig dom salta läckerheterna!
släcker därefter törsten med en urläcker porlande, spännande, mörk dryck. med det inte lika spännande namnet julmust.
julmust kommer förövrigt ifrån ett gammalt hemligt recept.

själv har vi käkat rostasfile aka prostatafile i helgen. med så mkt gotta till att ni inte ens vill höra. därefter intogs en utsökt valnötsost på ett sprött kex med perfekt sälta.
dont hate the playa hate the game!

arvid älskar mys. han drar upp lilltröjan och säger mojja mojja. så himlar han med ögonen. och idag då jag lagade mat och han fick syn på de frysta ärtorna blev han så till sig. ätto ätto skrek han om o om igen. det överträffade både gurkan o crabsticksen! oh vad jag skrattade!!!är ju som sagt inte godis han skriker om. då blir det inget!
bojja bojja säger han oxå. blöja. -ska vi ta av blöjan nu o ta fram pottan istället säger jag till han då vi kommer hem. en gång sprang han fram o kissade i pottan. så börja lite smått på den fronten.
imorse då han låg i sängen hade det läckt i blöjan. då ville han att jag skulle byta på honom. bojja sa han. o så vill han ofta ha lite välling o mysa med. älling säger han.

nej nu ropar joel på mig med orden. fava for a fava the d... is what i gave her!

hahahhaha. tat med en klackspark!

Kommentarer
Postat av: helena (o niklas)

"så jävla gulligt" säger niklas efter att jag har läst detta ovan för honom :) han gillar avve! jag med. sötisen har blitt stor o vi missar det... :( Puss på er

2009-11-18 @ 20:34:39
Postat av: Siwa

Japp, det är Wilda å Murre som fått till det! Duktiga va? Go Arvid, duktiga pojke, han ska få mysa med små kissarna när ni kommer hem. Diana å Mangan va hit i em och goade mä dom.

Puss, puss!

2009-11-19 @ 01:04:33
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Siwa

Glömde!!! Försäkra katterna, då kostar det aldrig mer än 700:- resten får man tillbaka. Det kostar nån tjuga i månan typ. SLUTA RUINERA DIG I ONÖDAN!!!

Kram

2009-11-21 @ 17:21:44
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0