unnar sig

har nyss köpt mig en bh.o tre trosor igår. i fredags bh o trosa. jag unnar mig!

jag är ledig jätte mkt i jul. jobbar fram tii 22a. ledig till  jag jobbar dan innan nyår + nyår. ledig sen igen!! värsta! så jag åker upp o ner. nicenice. längtar!
och sol o pool är bokat till 14 på juldagen. så ni som vill komma är välkomna! får ju plats 15pers och än så länge är vi 10 tror jag... vet ej exakt. d visar sig.

arvid kan namnen på nästan alla dagisfröknar på hela dagiset. en tjej som jobbar där sa att han kan alla namn. ojoj vilket minne! och sjunga kan han oxå. om jag sjunger blinka lilla stjärna så sjunger han med där han kan, ofta lite innan texten kommer.

igår sa han magnus, kattis, anton. då hade jag berättat att magnus o kattis ska kanske komma o hälsa på och dom har en son som heter anton. huga
min lilla prins!!
igår kväll då jag gick till ylva sprang han fram o gav mig en kram och en puss på munnen. hjärtat smälter.

nä ta o plocka lite av den vardagliga smutsen i detta hem!

ps. joel bygger på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Siwa

Jag vill höra maskvisan när ni kommer hem, snäääälla? :-)

2009-11-29 @ 23:57:24
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha då ska du få höra! men du måste sjunga med!

2009-11-30 @ 11:03:32
Postat av: Lisa

Kul då hooka vi upp för skvaller o fika :D Sötaste Arvid!

Har Joel blivit en svettig byggjobbare? haha

2009-12-01 @ 11:11:12
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Siwa

Självklart sjunger jag med, gammal dagisfröken som man är.

Kram =))

2009-12-01 @ 16:20:23
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0