fancy ladies


lyssnar o weezer o små pysslar. 4 stolar som jag köpt på blocket anlände idag. karln skjutsade hem dom till dörra min. det var grymt. inte lätt att få tag på prylar o frakta hem dom här i stan.
gamla, vita slitna stolar. jätte charmiga. det ska bli stilen i köket. v-rummet blir mer fancy.

kolla vilken sexig pojke!! david david be mine!

denna snodde jag av ylva. från burefestivalen i sommras! skoj skoj. skön pose. lite galen bara..



solen skiner. om en timme ska jag hämta arvid. han hade feber igår. idag var han frisk. en dagars feber tro jag det kallas. han har hållit sig väldigt frisk. tänker att förkyldningarna och febern borde dra igång snart. det gör det väl för dom flesta barnen kan jag tro.

ja han bajsade ju på mattan imorse. en lång arabmatta typ. så jag har försökt tvätta hela långa mattan i badkarlet. vette katten om jag kan få den torr nju. verkar skumt. kanske får kasta den. lär ju surna på.

ha en fin dag mina tanzande vänner!

Kommentarer
Postat av: Siwa

ÄNTLIGEN!!! som Fylking brukar säga, lite bloggande.

MEN DU!!! Koftan? har du fått den av nån lappgubbe? fniss

Hoppas mattan klarar sig.

Kram å Puss

2009-10-15 @ 22:06:15
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: lotta

hahahah.



den är köpt på erikshjälpen i timrå. och jag har fått fina kommentarer för den!!!



mattan hänger på iskalla balkongen. tro d gå åt pipan

2009-10-16 @ 10:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0