kvälls flummeri på hög nivå

kolla in vilken grymt sovrum!
kanske något inför framtiden här hemma?



joel sa nyss en rolig sak!
-jag har en konstant känsla i kroppen att jag vill kliva av det som kallas för livet.
alltså han menar att inte att han inte gillar sitt liv, mer vara oberoende eller göra nått crazy. ni förstår nog känslan. tror vi alla kan känna den ibland.
han siktar på att bli ekonomiskt oberoende så att han kan möjliggöra detta!!
och då han blivit just det kommer han att hoppa av det lilla livet och genast bli författare!!
jag ska måla och flumma runt i en sidenmorgonrock.
kanske äga någon skumraskensverksamhet?
ni fattar. hahahahahha. vinna på lotto jaja
skrapa skrapa liten triss! vinna många miljoner.
kanske på gråhundsräsing vinst? dom med långa ben och långa nosar ni vet.

nån som vill hitta på något skoj någon gång med roliga kläder på?
vi tar på oss något annolunda. kanske något vi har hängandes i garderoben. något vi gillar men inte riktigt ha vågat använt ännu.
ja vad säger ni?

arvid är lika duktig som vanligt. han gråter aldrig och gör precis som mamma säger jämt!
hahaha skämt o sido.
världens goaste kille är han i varje fall!
o min lilla pojke!








Kommentarer
Postat av: Siwa

MEN!!! Har han börjat med matlådor då???

PUSS

2009-10-20 @ 22:24:30
Postat av: helena

hahahaha ni är roliga ni!



fint sovrum, trodde först att det var ert, för du kan ju om du vill du lotski ;) kram

2009-10-21 @ 21:25:29
Postat av: Lotta W

Jag förstår precis Joel. Vi har också de planerna här :D Problemet är att det går för sakta! Jättefint sovrum.

2009-10-23 @ 09:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0